příkazy na server
19. 9. 2011
changelevel de_dust | změní mapu na dust |
map de_dust | změní mapu na dust |
sv_restartround 1 | za 1 sekundu restartuje hru |
sv_gravity 800 | měníte gravitaci ve hře – čím menší tým vyšší skoky/(800 standart) |
sv_cheats 0/1 | vypnete/zapnete možnost cheatování ve hře (gl_alphamin 1; impulse 101...) – admin, který nastaví 1 je šílenec :) |
sv_password xxx | nastavíte na server heslo, které bude xxx |
mp_timelimit 30 | mapa se bude hrát 30 minut, potom se mapa automaticky vymění (0 vypne) |
mp_roundtime 3 | udává časovou délku v minutách jednoho kola (od 1- 8) |
mp_buytime 0.5 | udává časovou délku v minutách, po které vám je umožněný nákup |
mp_freezetime 1 | udává dobu v sekundách, po které bude hra na začátku každého kola zamrznuta.Slouží na nákup zbraní a vybavení |
mp_forcechasecam 0/1/2/3 | 0 je pre free-look mód, 1čka vám umožňuje v spectator módě sledovat vašich teammates, 2jka vám zablokuje jakékoliv „lítaní“ a uvidíte část mapy, kde jste umřely, 3ka vám uzamkne přesně pohled na hráče bez toho, aby jste mohli jakkoliv „lítat“ okolo něho. To se často využívá při CW, kdy v teame mrtví spoluhráči nemohou nakukat za roh a napovídat kolegovi, že „nepřítel se blíží z pravé strany“ |
mp_fadetoblack 1 | po smrti vám automaticky ztmavne obrazovka (0 = off) |
allow_spectators 1 | na serveru se můžou pohybovat spectatori (0 = off) |
mp_c4timer 45 | udává, kolik sekund bude bomba tikat, kdy vybuchne (standart 45 na publicu, při CW je 35s) |
mp_startmoney 800 | nastavením této peněženky určíte, kolik dolarů bude mýt každý hráč v nové mapě v prvním kole. 800 je standart. |
mp_autoteambalance 1 | v případě, že v jednom týmě je o dvou a více hráčů, zapnete automatickou balanci hráčů (vyrovnání) do týmů (vypnete, tak že za 1 dáte 0) |
mp_limitteams 1 | znamená, že jeden tým může mýt max. o jednoho hráče víc jako druhý (můžete číslo různě měnit – nulou vypnete) |
mp_autokick 1 | každý TeamKiller bude vykopnutý ze serveru (vypnete tak že dáte za 1 – 0) |
mp_friendlyfire 1 | zapnete friendly fire – 0 vypne |
mp_tkpunish 1 | TeamKiller si další kolo nezahraje – že zabil vlastního hráče |
mp_hostagepenalty 3 | po zabití 3 hostage-ov vás server vykopne |
mp_mapvoteratio 0.6 | udává, kolik procent hráčů je potřebných na otestování nové mapy – 0.6 znamená že musí hlasovat za mapu minimálně 60% hráčů (rozsah je od 0.0 do 1.0) |
listplayers | vypíše vám seznam hráčů a jejich id na serveru – slouží na kickování a o vyhození hráče ze serveru |
status | vypíše se vám seznam hráčů na serveru, jak dlouho už hrají, IP adresa, choky a lossy |
mp_logmessages 1 | tímto příkazem zapnete logování (zapisovaní) chatu do souboru (0 = off) |
kick xxx | tímto příkazem vykopnete ze serveru hráče – xxx je jméno hráče |
kick #15 | tímto příkazem vykopnete ze serveru hráče, kterého ID je 15 (ID zjistíte napsáním příkazu „listplayers“ od konzoly). Mřížka je povinna! |
addip "minutes" "IP" | slouží na bannování hráče ze serveru (t.z. po určitou dobu nebude server pro bannutého hráče přístupný. bez # |
remove "IP" | bann na IP/hráče odstraníte. bez # |
users | vypíše seznam hráčů, jejich identifikační číslo (slouží to hlavně na bannovaní ze serveru, případně když je někdo cheater (vy to zjistíte), tak ho v budoucnosti můžete vždy usvědčit na základě tohoto čísla) |
lambert -1.0001 | uvidíte všechny věci jasně bez použití baterky |
decalfrequency 0 | umožní sprayování log donekonečna okamžitě za sebou (číslo označuje interval po kterém můžete opět sprayovat) :) |